Kategorie

 


Hodinky s telefonem Q18 1.54" 2.5D OGS, NFC, BT, 2G SIM, SMS, kamera, kompas, přehrávač, záznamník, antilost

Chytré hodinky s telefonem Q18 (Apro), 1.54 2.5D OGS displej, 1.3MP kamera, NFC, BT, SIM, SMS, Facebook, handsfree, kompas, alarm, kalendář, záznamník, přehrávač, Anti-lost, monitor spánku, pedometr

Více informací

Doprava ZDARMA   Skladem   ZÁRUKA 6-12M



Zakoupením tohoto zboží získáte až 79 věrnostních bodů. Za obsah Vašeho košíku získáte celkem 79 bodů , které mohou být převedeny na slevový kupón v hodnotě 8 Kč. <aktuální stav věrnostních bodů>


  • Černá
  • Stříbrná
  • Zlatá

Více informací

   1.  Some functions need to work with the sim card, some functions need to work with the memory card which is not included in the watch and some functions need to work with the BT Notification app. You can scan the QR code to download the BT notification app or download other BT Notification app which is compatible with Q18S to your mobile phone.
       2.  A sim card is needed to be inserted into Q18S if you want to connect Q18S to internet; Internet link speed is very slow due to Q18S supports 2G network only,so it is not a good choice if you want to use Q18S to surfer internet;"Whatsapp, Facebook, Twitter, Browser" almost can't be opened due to the very slow link speed to internet, so it is not a wise choice if you want to use those apps on the watch.
       3.  Whatsapp, Twitter, Facebook are useless apps due to the watch supports 2G network only, they may be deleted from the watch without prior notice in order to optimize the watch's system.
 
FAQ of  Q18S Smart Watch
 
Q1.What kind of languages does Q18S support ?
A1.It supports   English, French, Spanish, Russian , Italian, Deutsch, Dutch, Polish, Turkish, Portuguese.
 
Q2.Is it waterproof ?
A3. No, it's not waterproof. But it's ok to wash hands when you wear it.
 
Q3.Does all function works with IOS phone?
A3.Remote control camera function can not be used on IOS phone. Other bluetooth and apk function works with IOS phone.
Others: Alarm clock, stopwatch, touch-screen control,sms  notification(only support android),,remote camera(only support android),anti-lost (only support android),Browser,dial/answer call,sleep monitor,pedometer,alarm,play music,record,Sedentary Reminder etc.
Bluetooth transfer information (For android phone) whatsapp(Insert SIM card), Facebook(Insert SIM card), Timely information etc.
 
Q4.Can i change the strap of the Q18S smart watch?
A4.NO,the strap can't be changed.
 
Q5.Is it Touch Screen ?
A5.Yes, it is 1.56 inch Capacitive touch screen.
 
Q6.Does it support SIM card or TF card or Memory Card ?
A6.Yes, it support SIM card and TF card and memory card
 
Q7.How much free using memory?
A7.It's 4MB
 
Q8.Is there a camera on it ?
A8.Yes, it has camera
 
Q9.How long is the strap?
A8.The band is about 200mm. And the whole watch length is about 270mm.

135678910121315162021

Vše o objednávce

Jsme zprostředkovatelé nákupu zboží v Číně, kdy jménem zákazníka a na jeho účet objednáváme zboží u čínských eshopů. Nejsme tedy prodejci a záruku na zakoupené zboží Vám poskytuje čínský eshop (prodejce). V ceně služby je zahrnuta naše asistence při uplatnění vad, či jiných problémů spojených s dodáním či stavem zboží. Záruční lhůta poskytovaná čínským prodejcem je 6 měsíců až 1 rok pro telefony, tablety - vše o reklamacích a záruce se dozvíte zde


PŘEPRAVA ZBOŽÍ PŘÍMO Z ČÍNY NA VAŠI ADRESU

Přepravu si sami zvolíte během objednávkového procesu v nákupním košíku.

 

   REGISTROVANÁ ZÁSILKA 7-25 pracovních dnů - DORUČUJE POŠTA

  • cena 45 Kč (1,8€) / ZDARMA pro objednávky v hodnotě nad 550Kč! (22€)
  • obvyklá doba přepravy 7-25 pracovních dnů, vyjimečně více (svátky, vyšší moc)
  • poplatek ČP za případné celní řízení: 90Kč - 190Kč (viz. níže)
  • přepravcem může být Čínská pošta, PostNL, Singapore post atd. - vždy volíme nejrychlejšího dostupného.


 DODÁNÍ ZE SKLADU V EU 3-5 pracovních dnů - Doručuje DHL/PPL

  • ZDARMA, BEZ DANÍ, BEZ CLA, BEZ CELNÍCH POPLATKŮ. Cena je konečná!
  • obvyklá doba přepravy 3-5 pracovních dnů
  • možnost sledování stavu přepravy v reálném čase
  • vždy uveďte své telefonní čislo, aby Vás mohl řidič kontaktovat
  • přeprava pouze pro zboží z kategorie: BEZ DANÍ Z EU
  • monost dodání z EU je třeba zvolit na stránce se zbožím.
  • v nákupním košíku vyberte přepravu zdarma.

  • Po odeslání zásilky na Vaši adresu obdržíte mailem odkaz pro sledování Vaší zásilky
  • K době přepravy je nutné přidat čas pro odeslání zásilky - většinou 1-3 dny / u zboží o které je velký zájem a v předvánočním období i více...
  • Doba přepravy je orientační a může se prodloužit (např. v období svátků, či zásahem celních úřadů a vyšší moci). Rychlost dodání nemůžeme ovlivnit.
  • Pokud pošta Vaši zásilku náhodnou ztratí a nebude doručena do 60ti dnů od odeslání, necháme Vám ji odeslat znovu, nebo vrátíme peníze dle domluvy (záruka doručení)
  • Zboží může být zasláno ve více balíčcích - v mailu naleznete více odkazů pro sledování všech zásilek.

PLATBA ZA SLUŽBU ZPROSTŘEDKOVÁNÍ NÁKUPU V ČÍNĚ

 

BANKOVNÍM PŘEVODEM 



číslo účtu ČR (Fio banka): 2000383290/2010    VS: číslo Vaší objednávky


číslo účtu SR v EUR (Fio banka): 2000383290/8330    PLATBA V EURECH

IBAN: SK96 8330 0000 0020 0038 3290  SWIFT: FIOZSKBAXXX

  • převod z Vašeho běžného účtu (internetbanking, gsm banking..) na náš běžný účet výše
  • pro slovenské zákazníky platba převodem na účet ve slovenské FIO bance v €urech
  • můžete zaplatit i poštovní poukázkou typu A z kterékoli pošty v ČR na náš běžný účet - VZOR

Variabilní symbol (VS): číslo objednávky (obdržíte po dokončení objednávky a také mailem)
Částka: celková cena objednávky
 

DOBÍRKA (PLATBA AŽ PŘI DORUČENÍ)
    

  • zásilku odesílá čínský prodejce přímo na Vaši adresu -> technicky není dobírka možná
  • službu hradíte předem -> nemějte obavy, ručíme Vám za to, že objednané zboží skutečně obdržíte
  • pokud jste ještě stále na pochybách zda uhradit předem, přečtěte si recenze našich zákazníků
  • předem děkujeme za Vaši důvěru

 


U DRAHÉHO ZBOŽÍ (TELEFONY, TABLETY ATD.) JE MOŽNÁ PLATBA DANÍ Z NÁKUPNÍ CENY ZBOŽÍ PŘI PŘÍLETU ZBOŽÍ DO ČR/SR

Většina zásilek projde bez povšimnutí. Celní správa má právo požádat Vás o doložení nákupní (nižší) hodnoty dováženého zboží.
Celní řízení není nic složitého ->  o doložení formalit se postaráme my

 

Celní řízení Česká pošta (ne expres, registrovaná zásilka) - jak postupovat?

 

 

V případě celního řízení Vám Česká pošta nejprve doručí dokument "Oznámení o příchodu zásilky ze zahraničí".

Ve lhůtě 12ti dnů od obdržení oznámení nám zašlete mailem foto vlastnoručně podepsané plné moci s vyplněnými údaji - použijte kontaktní formulář, nebo e-mail obchod@darkyzciny.cz

plná moc pro Českou poštu (formulář by Vám měl přijít poštou / odkaz ke stažení -> pdf) *

  • ve vlastním zájmu neposílejte sami dokumenty a faktury České poště a nechte to na nás -> zaplatíte méně na daních
  • plnou moc pro Českou zasíláte pouze jednou, platí do odvolání a vztahuje se pouze na zastupování v celním řízení - nemusíte mít žádné obavy z případného zneužití. Adresa uvedená na plné moci musí být shodná s adresou uvedenou na balíčku. Váš podpis rozhodně nenechávejte úředně ověřovat - je to zbytečné
  • Vaši plnou moc spolu s našimi dokumenty za Vás obratem v nejkratším možném termínu odešleme České poště. Celní řízení je obvykle rychlé, 1-4 pracovní dny. Následně Vám bude zásilka doručena Českou poštou, případné daně a poplatky zaplatíte poště při převzetí balíčku. Pokud se zcela vyjímečně stane, že Vám nebude zásilka doručena do 7mi dnů, ihned nás informujte - budeme celní řízení urgovat.
  • obsah zásilky za Vás vždy deklarujeme jako zboží neobchodního charakteru výhradně pro soukromé účely -> na plné moci neuvádějte IČ.
  • prosíme nezasílejte nám fotografie zásilky, naše faktury, potvrzení o platbách z Vašeho účtu atd. - tyto dokumenty k ničemu nepotřebujeme. Zašlete nám pouze vyplněnou (jméno, adresa, datum narození) a podepsanou plnou moc výše. Můžete uvést také číslo zásilky.

  • pokud jste žádné oznámení neobdželi, ale v systému sledování zásilek České pošty je přesto více než 3 pracovní dny stav "Adresátovi odesláno <datum> oznámení o uložení zásilky v dočasném skladu na poště Praha 120 - nutno doložit doklady pro zjištění celní hodnoty", neprodleně nám zašlete podepsanou a vyplněnou plnou moc spolu s číslem zásilky a objednávky
  • pokud nám nezašlete požadované dokumenty ve lhůtě 12ti dnů od doručení oznámení, Česká pošta vrátí zásilku zpět čínskému eshopu (prodejci). V takovém případě se následné dodání zboží znatelně prodlouží -> po vrácení zboží odesilateli v Číně, je požádáme o znovu odeslání balíčku na Vaši adresu - případné s tím spojené náklady hradí v plné výši zákazník
  • pokud víte, že nebudete moci zásilku v době dodání delší dobu vyzvednout (dovolená, nemoc atd) - na Vaší poště lze domluvit prodloužení úložní lhůty zásilek

* pokud jste již České poště poskytli dříve plnou moc na dobu neurčitou pro stejnou doručovací adresu, není třeba nám ji znovu zasílat - zašlete nám pouze stručnou informaci o celním řízení spolu s číslem zásilky a objednávky

 

Objednáním zboží se stáváte dovozcem ze země mimo EU. Obsah zásilky může být namátkově podroben celnímu řízení:

U mobilních telefonů se neplatí CLO - viz. NEK č. 1001-2013 strana 568, kde je uvedeno,: „Telefony pro celulární sítě nebo jiné bezdrátové sítě“ (kód 8517 12 00), jsou zahrnuty do nulové sazby". Clo se tedy u mobilů bez ohledu na hodnotu zboží neplatí. V případě celního řízení zaplatíte DPH a poplatek za celní řízení.

Celní odbavení provádí celní deklarant České/Slovenské pošty, vše vyřídíme za vás.

Česká pošta si v případě celního řízení účtuje navíc poplatek za "zastupování v celním řízení" podle ceníku České pošty (96-180Kč)

Daně a poplatky hradíte poštovnímu doručovateli až při doručení zásilky. 
Bližší informace naleznete na informačních stránkách Celní správy http://www.celnisprava.czhttp://www.colnasprava.sk


Vzoreček pro orientační výpočet daní:

Česká pošta: nákupní cena * 0,21 (dph) + 190 (poplatek za celní řízení)


Všem zákazníkům, jejichž zásilku si Celní správa vybere ke kontrole, zašleme automaticky kód na slevu 5% z hodnoty příští objednávky! 


DODÁNÍ NA SLOVENSKO

  • Pro zákazníky ze Slovenska je k dispozici zobrazování cen v Eurech (přepínač v pravém horním rohu). 
  • Platba v EUR na náš účet v SR.
  • Systém platby daní je totožný s ČR, Slovenské poště zasíláte jen vyplněné VYHLÁSENIE ADRESÁTA (tento formulář Vám přijde domů poštou). Vyplňujete: číslo zásilky / místo / datum / podpis / číslo OP, toto nám zašlete vyfocené, následně celníkům zašleme vyplněné prohlášení + obrazovku objednávky v USD s uvedenou hodnotou zboží. Případné daně uhradíte doručovateli při převzetí zásilky.Více o proclení na Slovensku naleznete <zde>.

Zákazníci si spolu s tímto zbožím koupili také:



Související zboží v této kategorii