Jsme zprostředkovatelé nákupu zboží v Číně, kdy jménem zákazníka a na jeho účet objednáváme zboží u čínských eshopů. Nejsme tedy prodejci a záruku na zakoupené zboží Vám poskytuje čínský eshop (prodejce). V ceně služby je zahrnuta naše asistence při uplatnění vad, či jiných problémů spojených s dodáním či stavem zboží. Záruční lhůta poskytovaná čínským prodejcem je 6 měsíců až 1 rok pro telefony, tablety - vše o reklamacích a záruce se dozvíte zde
PŘEPRAVA ZBOŽÍ PŘÍMO Z ČÍNY NA VAŠI ADRESU
Přepravu si sami zvolíte během objednávkového procesu v nákupním košíku.
REGISTROVANÁ ZÁSILKA 7-25 pracovních dnů - DORUČUJE POŠTA
- cena 45 Kč (1,8€) / ZDARMA pro objednávky v hodnotě nad 550Kč! (22€)
- obvyklá doba přepravy 7-25 pracovních dnů, vyjimečně více (svátky, vyšší moc)
- poplatek ČP za případné celní řízení: 90Kč - 190Kč (viz. níže)
- přepravcem může být Čínská pošta, PostNL, Singapore post atd. - vždy volíme nejrychlejšího dostupného.
DODÁNÍ ZE SKLADU V EU 3-5 pracovních dnů - Doručuje DHL/PPL
- ZDARMA, BEZ DANÍ, BEZ CLA, BEZ CELNÍCH POPLATKŮ. Cena je konečná!
- obvyklá doba přepravy 3-5 pracovních dnů
- možnost sledování stavu přepravy v reálném čase
- vždy uveďte své telefonní čislo, aby Vás mohl řidič kontaktovat
- přeprava pouze pro zboží z kategorie: BEZ DANÍ Z EU
- monost dodání z EU je třeba zvolit na stránce se zbožím.
- v nákupním košíku vyberte přepravu zdarma.
- Po odeslání zásilky na Vaši adresu obdržíte mailem odkaz pro sledování Vaší zásilky.
- K době přepravy je nutné přidat čas pro odeslání zásilky - většinou 1-3 dny / u zboží o které je velký zájem a v předvánočním období i více...
- Doba přepravy je orientační a může se prodloužit (např. v období svátků, či zásahem celních úřadů a vyšší moci). Rychlost dodání nemůžeme ovlivnit.
- Pokud pošta Vaši zásilku náhodnou ztratí a nebude doručena do 60ti dnů od odeslání, necháme Vám ji odeslat znovu, nebo vrátíme peníze dle domluvy (záruka doručení)
- Zboží může být zasláno ve více balíčcích - v mailu naleznete více odkazů pro sledování všech zásilek.
PLATBA ZA SLUŽBU ZPROSTŘEDKOVÁNÍ NÁKUPU V ČÍNĚ
BANKOVNÍM PŘEVODEM

číslo účtu ČR (Fio banka): 2000383290/2010
VS: číslo Vaší objednávky
číslo účtu SR v EUR (Fio banka): 2000383290/8330
PLATBA V EURECH
IBAN: SK96 8330 0000 0020 0038 3290 SWIFT: FIOZSKBAXXX
- převod z Vašeho běžného účtu (internetbanking, gsm banking..) na náš běžný účet výše
- pro slovenské zákazníky platba převodem na účet ve slovenské FIO bance v €urech
- můžete zaplatit i poštovní poukázkou typu A z kterékoli pošty v ČR na náš běžný účet - VZOR
Variabilní symbol (VS): číslo objednávky (obdržíte po dokončení objednávky a také mailem)
Částka: celková cena objednávky
DOBÍRKA (PLATBA AŽ PŘI DORUČENÍ)
- zásilku odesílá čínský prodejce přímo na Vaši adresu -> technicky není dobírka možná
- službu hradíte předem -> nemějte obavy, ručíme Vám za to, že objednané zboží skutečně obdržíte
- pokud jste ještě stále na pochybách zda uhradit předem, přečtěte si recenze našich zákazníků
- předem děkujeme za Vaši důvěru
U DRAHÉHO ZBOŽÍ (TELEFONY, TABLETY ATD.) JE MOŽNÁ PLATBA DANÍ Z NÁKUPNÍ CENY ZBOŽÍ PŘI PŘÍLETU ZBOŽÍ DO ČR/SR
Většina zásilek projde bez povšimnutí. Celní správa má právo požádat Vás o doložení nákupní (nižší) hodnoty dováženého zboží.
Celní řízení není nic složitého -> o doložení formalit se postaráme my
Celní řízení Česká pošta (ne expres, registrovaná zásilka) - jak postupovat?

V případě celního řízení Vám Česká pošta nejprve doručí dokument "Oznámení o příchodu zásilky ze zahraničí".
Ve lhůtě 12ti dnů od obdržení oznámení nám zašlete mailem foto vlastnoručně podepsané plné moci s vyplněnými údaji - použijte kontaktní formulář, nebo e-mail obchod@darkyzciny.cz
plná moc pro Českou poštu (formulář by Vám měl přijít poštou / odkaz ke stažení -> pdf) *
- ve vlastním zájmu neposílejte sami dokumenty a faktury České poště a nechte to na nás -> zaplatíte méně na daních
- plnou moc pro Českou zasíláte pouze jednou, platí do odvolání a vztahuje se pouze na zastupování v celním řízení - nemusíte mít žádné obavy z případného zneužití. Adresa uvedená na plné moci musí být shodná s adresou uvedenou na balíčku. Váš podpis rozhodně nenechávejte úředně ověřovat - je to zbytečné
- Vaši plnou moc spolu s našimi dokumenty za Vás obratem v nejkratším možném termínu odešleme České poště. Celní řízení je obvykle rychlé, 1-4 pracovní dny. Následně Vám bude zásilka doručena Českou poštou, případné daně a poplatky zaplatíte poště při převzetí balíčku. Pokud se zcela vyjímečně stane, že Vám nebude zásilka doručena do 7mi dnů, ihned nás informujte - budeme celní řízení urgovat.
- obsah zásilky za Vás vždy deklarujeme jako zboží neobchodního charakteru výhradně pro soukromé účely -> na plné moci neuvádějte IČ.
- prosíme nezasílejte nám fotografie zásilky, naše faktury, potvrzení o platbách z Vašeho účtu atd. - tyto dokumenty k ničemu nepotřebujeme. Zašlete nám pouze vyplněnou (jméno, adresa, datum narození) a podepsanou plnou moc výše. Můžete uvést také číslo zásilky.
- pokud jste žádné oznámení neobdželi, ale v systému sledování zásilek České pošty je přesto více než 3 pracovní dny stav "Adresátovi odesláno <datum> oznámení o uložení zásilky v dočasném skladu na poště Praha 120 - nutno doložit doklady pro zjištění celní hodnoty", neprodleně nám zašlete podepsanou a vyplněnou plnou moc spolu s číslem zásilky a objednávky
- pokud nám nezašlete požadované dokumenty ve lhůtě 12ti dnů od doručení oznámení, Česká pošta vrátí zásilku zpět čínskému eshopu (prodejci). V takovém případě se následné dodání zboží znatelně prodlouží -> po vrácení zboží odesilateli v Číně, je požádáme o znovu odeslání balíčku na Vaši adresu - případné s tím spojené náklady hradí v plné výši zákazník
- pokud víte, že nebudete moci zásilku v době dodání delší dobu vyzvednout (dovolená, nemoc atd) - na Vaší poště lze domluvit prodloužení úložní lhůty zásilek
* pokud jste již České poště poskytli dříve plnou moc na dobu neurčitou pro stejnou doručovací adresu, není třeba nám ji znovu zasílat - zašlete nám pouze stručnou informaci o celním řízení spolu s číslem zásilky a objednávky
Objednáním zboží se stáváte dovozcem ze země mimo EU. Obsah zásilky může být namátkově podroben celnímu řízení:

U mobilních telefonů se neplatí CLO - viz. NEK č. 1001-2013 strana 568, kde je uvedeno,: „Telefony pro celulární sítě nebo jiné bezdrátové sítě“ (kód 8517 12 00), jsou zahrnuty do nulové sazby". Clo se tedy u mobilů bez ohledu na hodnotu zboží neplatí. V případě celního řízení zaplatíte DPH a poplatek za celní řízení.
Celní odbavení provádí celní deklarant České/Slovenské pošty, vše vyřídíme za vás.
Česká pošta si v případě celního řízení účtuje navíc poplatek za "zastupování v celním řízení" podle ceníku České pošty (96-180Kč)
Daně a poplatky hradíte poštovnímu doručovateli až při doručení zásilky.
Bližší informace naleznete na informačních stránkách Celní správy http://www.celnisprava.cz, http://www.colnasprava.sk
Vzoreček pro orientační výpočet daní:
Česká pošta: nákupní cena * 0,21 (dph) + 190 (poplatek za celní řízení)
Všem zákazníkům, jejichž zásilku si Celní správa vybere ke kontrole, zašleme automaticky kód na slevu 5% z hodnoty příští objednávky!
DODÁNÍ NA SLOVENSKO
- Pro zákazníky ze Slovenska je k dispozici zobrazování cen v Eurech (přepínač v pravém horním rohu).
- Platba v EUR na náš účet v SR.
- Systém platby daní je totožný s ČR, Slovenské poště zasíláte jen vyplněné VYHLÁSENIE ADRESÁTA (tento formulář Vám přijde domů poštou). Vyplňujete: číslo zásilky / místo / datum / podpis / číslo OP, toto nám zašlete vyfocené, následně celníkům zašleme vyplněné prohlášení + obrazovku objednávky v USD s uvedenou hodnotou zboží. Případné daně uhradíte doručovateli při převzetí zásilky.Více o proclení na Slovensku naleznete <zde>.