Zboží z Číny objednávejte již nyní s předstihem. Ke konci roku nebudou pošty stíhat odbavovat vysoký objem zásilek. Zásilky odeslané po 20.11. nemusejí být dodány do Vánoc...

Kategorie

 

Nejčastější dotazy zákazníků:


Jak mi bude zboží doručeno? A za jak dlouho?

  • Zboží Vám bude doručeno poštou přímo z Číny. Způsob přepravy si vyberete před dokončením Vaší objednávky v nákupním košíku. Další informace o přepravě naleznete >zde<.

  

Jak to vypadá s mojí objednávkou?

  • Aktuální stav objednávky zjistíte v Moje objednávky (nutná registrace), nebo pomocí odkazu sledování objednávky pro neregistrované, jež je také součástí mailu s potvrzením objednávky. Změna stavu objednávky Vám bude vždy oznámena mailem.


Kde se mohu podívat na aktuální stav přepravy zásilky?


Uplynulo 30 dnů od odeslání, ale zásilka mi ještě nedorazila - kde se stala chyba?

  • Zásilky Vám dorazí průměrně za 14 pracovních dnů od odeslání. Pokud Vám nedorazí do 30ti dnů, zkontrolujte si její stav dle odkazu jež Vám byl zaslán mailem a poté nás kontaktujte. Budeme reklamovat nedoručení a požádáme čínský eshop (prodejce) o znovu zaslání na Vaši adresu.
  • Zkontrolujte si adresu pro doručení, zda ji máte správně zadanou - v potvrzujícím mailu, nebo v sekci Moje objednávky.
  • Bohužel neumíme dodání zásilek nijak urychlit - přeprava je plně v kompetenci přepravních společností.


Nedorazilo mi všechno objednané zboží, co teď?

  • Podívejte se prosím, zda Vám nepřišly např. 2, či více mailů s odkazy ke sledování zásilek. Pokud ano, pak byla objednávka rozdělena do více balíčků a zbytek ještě dorazí.
  • Pokud máte jen jedno sledovací číslo, pak nás neprodleně kontaktujte a postupujte dle instrukcí zde -> stav prověříme, případně budeme problém reklamovat u prodejce.


Zásilku zachytili celníci a přišlo mi oznámení o příchodu zboží ze zahraničí - co teď?

  • Nejedná se o nic složitého, vše za vás vyřídíme a zásilku budete mít doma obvykle už za 1-3 pracovní dny. Postupujte dle instrukcí zde.


Jak mohu zboží reklamovat? A pomůžete mi s případnou reklamací?

  • Informace jak uplatnit vady zboží, či zásilky naleznete zde
  • Ano, v ceně služby je asistence při řešení reklamací a dalších problémů spojených s dodáním či stavem zboží. Uděláme vždy maximum, aby byla reklamace vyřízena k Vaší spokojenosti.

 

V zásilce není faktura?

  • Faktura není přiložena v balíčku, můžete si ji stáhnout v Moje objednávky (nutná registrace), nebo Vám ji na požádání zašleme mailem ve formátu pdf.

 

Je možno si nechat zboží zaslat i na dobírku?

  • Dobírku čínšké eshopy neposkytují - zboží je zasíláno přímo z Číny na Vaši adresu. Platba je nutná předem. Dobírka by dodání jen prodražila, zpomalila a zkomplikovala. Pokud ještě nevlastníte bankovní účet, můžete požádat o zaplacení známého. Platba na náš bankovní účet se dá uskutečnit také poštovní poukázkou na kterékoli poště.

 

Je u zboží český návod?

  • K žádnému zboží prodávanému přímo v Číně není přiložen český návod, pouze anglický, nebo jen čínský s obrázky. Pokud si ale nebudete vědět s něčím rady, napište a pokusíme se Vám pomoci jak jen to bude možné.

 

Proč není všechno zboží přeloženo do češtiny?

  • Snažíme se překládat jak jen to jde, především dražší zboží jako telefony jsou přeloženy na 100%. Pokud něčemu nerozumíte, u každého zboží je ikonka "Zeptejte se na toto zboží" -> rádi pro Vás na vyžádání popis produktu urychleně přeložíme, či vysvětlíme nejasnosti.

 

Proč mi nepřišel žádný mail (o registraci, potvrzení objednávky...)?

  • Problém může být v nastavení Vašeho antispamového filtru - podívejte se do NEVYŽÁDANÉ POŠTY, zda neobsahuje naše maily. V případě že ano, označte tyto zprávy, že se nejedná o spam. Pokud nemáte potvrzující mail ani v nevyžádané poště, pak mohlo dojít chybě při vyplňování Vaší emailové adresy, či jinému technickému problém - kontaktuje nás.

 

Jak funguje věrnostní program?

  • Naše registrované zákazníky odměňujeme zajímavými slevami na další nákup! Veškeré informace o věrnostním programu naleznete zde.

 

Pokud jste zde nenalezli odpověď na Vaši otázku, neváhejte nás kontaktovat. Děkujeme.