Kategorie

Nové položky

UPLATNĚNÍ VAD ZBOŽÍ, ČI NEÚPLNÉ ZÁSILKY

Záruku na zakoupené zboží Vám poskytuje čínský prodejce. V ceně služby je zahrnuta naše asistence při uplatnění vad, či jiných problémů spojených s dodáním či stavem zboží.

ZÁRUČNÍ LHŮTY POSKYTOVANÉ ČÍNSKÝMI PRODEJCI

  • čínští prodejci poskytují 6-12ti měsíční záruční lhůtu
  • 1 rok záruka (pokud je poskytována) je vždy uvedena v popisu zboží, obvykle pro telefony, tablety atd.
  • 6 měsíční záruční lhůta je poskytována u drobnějšího spotřebního zboží - např. nabíječky, baterie, svítilny, lasery, žárovky atd.

POSTUP V PŘÍPADĚ UPLATNĚNÍ VADY

  • Nevyhazujte originální balení zásilky, ani obálku ve které výrobek přišel.
  • Prokažte problém - vyfoťte/nafilmujte zboží včetně obalu zásilky tak, aby byl zřetelný problém.
  • Dokumentace vad je požadavek čínských prodejců, kdy nemají jinou možnost jak se o závadě přesvědčit. Fotografie nám zašlete na mail info@darkyzciny.cz, videa zašlete mailem, anebo nahrajte na server určený k sdílení videí (Youtube, ulozto, leteckaposta atd)

MOŽNÉ ZPŮSOBY NÁPRAVY VADY

  • Zboží si ponecháte a prodejce zašle nové.
  • Zboží si ponecháte a prodejce Vám dá slevu.
  • Zboží si ponecháte a prodejce Vám vrátí peníze (v případě malých hodnot).
  • Zboží zašlete zpět prodejci do Číny na posouzení/opravu/výměnu (nutné v případě drahého zboží - telefony, tablety apod.).