Kategorie

 

Nejčastější dotazy zákazníků:


Jak mi bude zboží doručeno? A za jak dlouho?

  • Zboží bude doručeno poštou z Číny přímo na Vaši adresu. Další informace o přepravě naleznete >zde<.

  

Jak to vypadá s mojí objednávkou?

  • Aktuální stav objednávky zjistíte v Moje objednávky (nutná registrace), nebo pomocí odkazu sledování objednávky pro neregistrované, jež je také součástí mailu s potvrzením objednávky. Změna stavu objednávky Vám bude vždy oznámena mailem.


Kde se mohu podívat na aktuální stav přepravy zásilky?


Uplynulo 30 dnů od odeslání, ale zásilka mi ještě nedorazila - kde se stala chyba?

  • Zásilky Vám dorazí průměrně za 14 pracovních dnů od odeslání. Pokud Vám nedorazí do 30ti dnů, zkontrolujte si její stav dle odkazu jež Vám byl zaslán mailem a poté nás kontaktujte. Budeme reklamovat nedoručení a požádáme čínského prodejce o znovu zaslání na Vaši adresu.
  • Zkontrolujte si adresu pro doručení, zda ji máte správně zadanou - v potvrzujícím mailu, nebo v sekci Moje objednávky.
  • Dodání zásilek nelze urychlit - přeprava je v kompetenci pošt.


Nedorazilo mi všechno objednané zboží, co teď?

  • Podívejte se prosím, zda Vám nepřišly např. 2, či více mailů s odkazy ke sledování zásilek. Pokud ano, pak byla objednávka rozdělena do více balíčků a zbytek ještě dorazí.
  • Pokud máte jen jedno sledovací číslo, pak nás neprodleně kontaktujte a postupujte dle instrukcí zde -> stav prověříme, případně budeme problém reklamovat u prodejce.


Zásilku zachytili celníci a přišlo mi oznámení o příchodu zboží ze zahraničí - co teď?

  • Nejedná se o nic složitého, vše za vás vyřídíme a zásilku budete mít doma obvykle už za 1-3 pracovní dny. Postupujte dle instrukcí zde.


Jak mohu zboží reklamovat? A pomůžete mi s případnou reklamací?

  • Informace jak uplatnit vady zboží, či zásilky naleznete zde
  • Ano, v ceně služby je asistence při řešení reklamací a dalších problémů spojených s dodáním či stavem zboží. Uděláme vždy maximum, aby byla reklamace vyřízena k Vaší spokojenosti.

 

V zásilce není doklad o zaplacení?

  • Doklad není přiložen v balíčku, můžete si jej stáhnout v Moje objednávky (nutná registrace), nebo Vám jej na požádání zašleme mailem ve formátu pdf.

 

Je možno si nechat zboží zaslat i na dobírku?

  • ačkoli bychom Vám rádi vyhověli, čínští prodejci bohužel na dobírku nezasílají, je nutná platba předem na účet. Dobírka není technicky možná.
    Službu hradíte předem -> nemějte obavy, ručíme Vám za to, že objednané zboží skutečně obdržíte. Pokud jste ještě stále na pochybách zda uhradit předem, přečtěte si recenze našich zákazníků. Předem Vám děkujeme za Vaši důvěru.

    Pokud nevlastníte bankovní účet, možností je úhrada poštovní poukázkou typu A z kterékoli pošty v ČR na náš běžný účet - VZOR

Je u zboží český návod?

  • K žádnému zboží prodávanému přímo v Číně není přiložen český návod, pouze anglický, nebo jen čínský s obrázky. Pokud si ale nebudete vědět s něčím rady, napište a pokusíme se Vám pomoci jak jen to bude možné.

 

Proč nejsou popisky zboží přeloženy do češtiny?

  • Překládáme názvy, pokud něčemu nerozumíte, u každého zboží je ikonka "Zeptejte se na toto zboží" -> rádi pro Vás na vyžádání popis určitého zboží urychleně přeložíme, či vysvětlíme nejasnosti.

 

Proč mi nepřišel žádný mail (o registraci, potvrzení objednávky...)?

  • Problém může být v nastavení antispamového filtru Vašeho mailu - podívejte se do NEVYŽÁDANÉ POŠTY, zda neobsahuje naše maily. V případě že ano, označte tyto zprávy, že se nejedná o spam. Pokud nemáte potvrzující mail ani v nevyžádané poště, pak mohlo dojít chybě při vyplňování Vaší emailové adresy, či jinému technickému problém - kontaktuje nás.

 

Jak funguje věrnostní program?

  • Naši registrovaní zákazníci obdrži za každou uhrazenou objednávku věrnostní body. Tyto body je možno sbírat a kdykoli přeměnit na slevový kupon, kterým si ponížíte cenu příští objednávky. Přehled stavu Vašich bodů je k dispozici zde: zde.

 

V případě nejasností nás neváhejte kontaktovat. Děkujeme.